27 de maig 2007

(21dies) Diari d’una jornada 27-M 03,00 h. Vaig a dormir

(21 dies) Desprès de anar a sopar, i patir veient el Barça, he anat amb gent de la llista a donar un tomb per la nit de Blanes. S’acaba la jornada de reflexió i comença un dels dies més importants de la meva vida política, i ho faig prenen una tònica en un del bars de moda de Blanes. Me toca conduir i assumeixo la responsabilitat.

Aprofito i ja que he sortit recollir a la meva filla i les seves amigues i faig el recorregut per anar-les deixant a cada casa. Arribo finalment a casa i decideixo escriure el diari del 27-M.

La meva filla puja a dormir i me reconeix el seu estat de nervis pel resultat de les eleccions, voldria estar ja a la nit. Jo en canvi estic molt més tranquil que mai, molt més que en les darreres eleccions municipals, crec que hem fet tot el que estava en les nostres mans, i per tant passi el que passi la vida continua i vull seguir sent feliç.

Me preocupa molt més la meva família i la gent que ha pencat de veritat en aquesta campanya. Prou ja d’escriure, vaig a dormir, bona nit.

1 comentari:

Jordi Molinera i Poblet ha dit...

Molta sort demà! Ara són les 5 i jo no puc dormir! I això que només sóc el 4 de la llista del meu poble, però la emoció de que el partit pot millorar per fer avançar el poble és enorme.

Molts d'anims!