27 de maig 2007

(20dies) Diari d’una jornada 27-M 07,30 h. Despertar, començo el dia.

(20 dies) Dutxar-me, afaitar-me, vestir-me, el meu got de llet amb cafè, obre l’ordinador, escric aquestes ratlles, deixo la carpeta i el certificat d’apoderat per la Gemma i en Marc, quedem que coincidirem per anar a votar a 2/ 4 d’una a la Casa Saladrigues, és l’hora pactada amb la premsa local.

Agafo també la meva carpeta, faig un repàs a la llista d’apoderats i els respectius col·legis electorals, hem cobert tots i cadascuna de les 38 taules electorals.

He dormit tota la nit, pensava que me seria difícil, que tindria més nervis i que pensaria massa, però, d’una tirada tota la nit, es cert que també ho necessitava.

Són les vuit i vint minuts, surto de casa i vaig cap a l’oficina electoral, vaig instal·lar el meu portàtil abans de començar el recorregut per tots i cadascun dels col·legis electorals.