12 de febrer 2008

(302) Espanya no garanteix l’Estat de dret

“No hi ha temps per l'amor al País Basc, escampa la solidaritat!”


The is no time for love in the basque country, please extend the solidarity


No hay tiempo para el amor en el Pais Vasco, extiende la solidaridad.

Estic fart, emprenyat, i indignat, Espanya no respecta el més mínim dret a la llibertat d’expressió, és una vergonya que Garzon i companyia vulguin donar lliçons de democràcia.

Quanta hipocresia, quanta maldat, quanta filibusteria política, prous de silencis, me rebel·lo contra tanta injustícia, i expresso la meva solidaritat davant l’actitud d’un estat que atempta contra els mes elementals drets democràtics, tancaments de diaris, d’entitats, de partits polítics i de ciutadans lliures.

Sr. Garzon, si vol pot il·legalitzar el llibre del Grup Parlamentari d’Esquerra, “El més calent...al front de Madrid” un dels capítols està dedicat a Batasuna, i després pot començar per mi mateix i continuar pel meu partit, els meus amics i la meva família.