21 de març 2007

(78 dies) Amic Josep Mª Serra, que tinguis molta sort, però que Marigó vagi al notari

(78 dies) Conec en Josep Mª Serra des de la primera legislatura com a tinent d’alcalde de Fèlix Bota i persona de tota la confiança del núm. 2 de la coalició Ramon Ramos. Era un bon trio que va gestionar aquella legislatura, un trio que en pocs anys s’ha esmicolat, sigui per la vanitat d’en Ramon, per la deixadesa de CiU o per que les persones som com som.

Amb en Josep Mª hi he parlat, de Blanes, de la situació política, de les seves propostes, dels seus ideals i de moltes altres coses. L’any 2003, quan ell ja s’havia apartat de CiU, vam parlar de la possibilitat d’incorporar-se a la llista d’Esquerra. Ho vam fer amb l’elegància que pertoca, ell ho va agrair i a la vegada molt amablement ho va descartar.

Era i és el seu legítim dret, que vaig respectar. Ahir Josep Mª Serra em va trucar, en un acte que l’honora, per comunicar-me que havia acceptat l’oferta del PSC per anar a la seva llista en un lloc per sortir.

Em va dir que esperava poder continuar essent amics, li vaig contestar el que el cor em diu, la veritat per endavant, sempre diferenciaré les discrepàncies polítiques de les relacions humanes. Només faltaria. Ara, també li vaig recomanar que assegures molt bé el que havia acordat amb en Marigó; per que no compleix el que diu, ni tampoc el que signa.

Marigó fins i tot fa mal als seus mateixos regidors, ni tant sols els deixa volar lliures.

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Felicitats per l'article

Anònim ha dit...

P.D:Més polítics com tu fan falta a Blanes

Anònim ha dit...

Estic d'acord i els altres donen la raó a ERC i en Puig.
Nomès parlant d'ERC, nomès parlan de Puig, cal que segiu parlant clar i explicant les coses.
Nomès ERC por portar Blanes al lloc que és mereix

Anònim ha dit...

Doncs ja m'esplicareu com ERC pot portar a Blanes pel bon camí si el seu cap de llista només hi és virtualment, i si no mireu durant el temps que va estar governant amb PSC a quantes Juntes de Govern hi va faltar. Si teniu ganes les conteu i si no, vosaltres mateixos.