06 de desembre 2007

(239) El Punt: “Puig agraeix que li donés suport el 40% de l'executiva d'ERC tot i que no era el candidat «oficial» al Congrés”

Segons publica El Punt: Anna Puig – Girona.- Joan Puig agraeix que un 40% de l'executiva d'ERC votés a favor de la seva candidatura per ser cap de llista al Congrés per Girona. Finalment, però, el partit va decidir que fos Francesc Canet qui encapçalés la candidatura i que Puig fos el número dos, una situació calcada a la de fa quatre anys.

Pel regidor de Blanes, es tracta d'un suport molt important tenint en compte que ell no era el candidat oficial del partit. «Dono gràcies a la gent que va apostar per mi. Vaig defensar la meva candidatura i vaig generar un debat que considero molt interessant», va dir Puig, el qual afirma que no està d'acord amb la decisió final, tot i que l'acata i l'accepta. «Si em vaig presentar era perquè volia ser el número u.

Tenia el meu dret com a militant. Ara el que toca és treballar per repetir els dos diputats. Coses més difícils s'han fet», va manifestar.

El republicà també va assegurar que manté la seva decisió de plegar com a regidor de Blanes a principis del 2008. «Ja vaig dir que una cosa no estava relacionada amb l'altra. Considero que he tancat una etapa a Blanes i segueix en peu la decisió de plegar», va dir.

6 comentaris:

Anònim ha dit...

Gràcies per la teva feina, espero que alguns ho entenguin

Anònim ha dit...

Com illenc he quedat estuperfacte de la poca solidaritat de les comarques de girona cap a les illes.

no ho entenem

Anònim ha dit...

Crec un error aquesta decisió cal rectificar

Anònim ha dit...

Per Girona diuen que Sitja i Vigo estan acollonits pels seus carrecs, diuen que no li perdonen a Puig que parli clar.

Però esticsegur que Puig tornara a trencar els esquemes, un altre vegada farà que el PP no tingui representació.

gràcies

Anònim ha dit...

Joan, alguns han començat la teva caça, nomes cal veure avui el diari de girona

Anònim ha dit...

poden atacar i prou, al final la veritat guanya