(93 dies) Quan a l’any 1992 es va iniciar la polèmica sobre l’aparcament soterrani del passeig de mar sobre si pujava 50 o més centímetres i taparia la visió de la platja, sempre vàrem dir que era una polèmica estèril.
La veritable qüestió era el model i la gestió, vàrem ésser els únics que diguérem que 50 anys de concessió i 10 anys de zones blaves era una aberració, era un excés de negoci cap a la concessionària.
Avui tothom coincideix amb el que deia esquerra en aquells moments, els que ha impedit realitzar una veritable política de preus que fomentessin l’ús de l’aparcament i ajudes a potenciar la zona comercia.
La manca de capacitat municipal ha estat substituïda per l’empenta de la societat civil, l’Associació de Botiguers de Blanes Centre ha negociat acords amb el concessionari privat que han permès actuacions en aquest sentit.
Ara és el sector públic el que ha d’impulsar l’ampliació, no podem esperar més, si és possible un acord amb SABA a canvi de rebaixar tarifes i poder gestionar polítiques de preus endavant i si no es possible cal encapçalar la proposta des de l’Ajuntament per fer-ho.
Esquerra es compromet a tirar endavant el projecte que es viable econòmicament i que permetria polítiques publiques d’aparcament.
La veritable qüestió era el model i la gestió, vàrem ésser els únics que diguérem que 50 anys de concessió i 10 anys de zones blaves era una aberració, era un excés de negoci cap a la concessionària.
Avui tothom coincideix amb el que deia esquerra en aquells moments, els que ha impedit realitzar una veritable política de preus que fomentessin l’ús de l’aparcament i ajudes a potenciar la zona comercia.
La manca de capacitat municipal ha estat substituïda per l’empenta de la societat civil, l’Associació de Botiguers de Blanes Centre ha negociat acords amb el concessionari privat que han permès actuacions en aquest sentit.
Ara és el sector públic el que ha d’impulsar l’ampliació, no podem esperar més, si és possible un acord amb SABA a canvi de rebaixar tarifes i poder gestionar polítiques de preus endavant i si no es possible cal encapçalar la proposta des de l’Ajuntament per fer-ho.
Esquerra es compromet a tirar endavant el projecte que es viable econòmicament i que permetria polítiques publiques d’aparcament.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada