Qui en surt beneficiat de no passar el desdoblament de la N-II per l’opció menys agressiva pel territori?
Les fotos que acompanyant aquest post són de la finca que quedaria afectada si l’Ajuntament de Blanes guanyés el contenciós administratiu.
És una esplèndida finca privada que surt potenciada si el desdoblament és fa pel Vilar i Sant Daniel.
El desdoblament per Tordera beneficia a certs desenvolupaments urbanístics a Tordera, els hi permet seguir augmentant la trama urbana fins el terme municipal de Blanes i alguns interessos especuladors estaran molt contents.
Tot val, fins i tot carregar-se un PEIN pels interessos especulatius, a que espera el Departament de Medi Ambient per dir-ne quelcom? O calla i atorga?
Esperem que malgrat la lentitud de la justícia, no impedeixi aturar el desdoblament pel Vilar i Sant Daniel, l’opció mes agressiva, més costosa, i la que perjudica a més ciutadans, si malgrat tot, no s’arriba a temps, estic segur que després tots ho lamentarem.
Una dada, amb l’estalvi econòmic de l’opció Tordera, avui podríem fer realitat bona part de la construcció d’un tramvia urbà entre Blanes i Lloret, l’única alternativa que permet treure cotxes de la carretera, l’única alternativa que ens milloraria la nostra mobilitat.
No m’agradaria escoltar d’aquí uns anys, quins polítics van permetre aquest desastre, un cop el desdoblament estigui fet.
Les fotos que acompanyant aquest post són de la finca que quedaria afectada si l’Ajuntament de Blanes guanyés el contenciós administratiu.
És una esplèndida finca privada que surt potenciada si el desdoblament és fa pel Vilar i Sant Daniel.
El desdoblament per Tordera beneficia a certs desenvolupaments urbanístics a Tordera, els hi permet seguir augmentant la trama urbana fins el terme municipal de Blanes i alguns interessos especuladors estaran molt contents.
Tot val, fins i tot carregar-se un PEIN pels interessos especulatius, a que espera el Departament de Medi Ambient per dir-ne quelcom? O calla i atorga?
Esperem que malgrat la lentitud de la justícia, no impedeixi aturar el desdoblament pel Vilar i Sant Daniel, l’opció mes agressiva, més costosa, i la que perjudica a més ciutadans, si malgrat tot, no s’arriba a temps, estic segur que després tots ho lamentarem.
Una dada, amb l’estalvi econòmic de l’opció Tordera, avui podríem fer realitat bona part de la construcció d’un tramvia urbà entre Blanes i Lloret, l’única alternativa que permet treure cotxes de la carretera, l’única alternativa que ens milloraria la nostra mobilitat.
No m’agradaria escoltar d’aquí uns anys, quins polítics van permetre aquest desastre, un cop el desdoblament estigui fet.
6 comentaris:
ara és veuen els interesos amagats del clan de tordera
ara s'entenen moltes coses a tordera, gràcies per l'informació.
jo també je vist les estaques, i si el que dius es veritat, això es un escando, a més d'un li ha de caure la cara de vergonya
gràcies per seguir lluitant contra els negocis i l'especulació.
he passejat aqeusts dies i això és una vergonya
Mira a ver si tambien luchas contra la especulación de tus negocios majo.Ya caeras,ya..
visca la terra!
Publica un comentari a l'entrada