11 de juliol 2008

(450) Soc d’en Laporta

“He estat uns dies sense actualitzar els blocs, la defensa d’un model de partit (obert, valent i innovador) a les Comarques Gironines m’ho ha impedit, espero ben aviat poder-ho explicar”

Vaig donar suport a Joan Laporta, el vaig votar i vaig votar contra la moció de censura, fins i tot vaig participar amb reunions entre Esquerra i ell mateix per parlar de la seva candidatura, i ell ha acomplert el que va dir, ha donat impuls nacional al Barça. Se l’ha jugat pel país i com diu Víctor Alexandre “el poble català se sent culpable quan provoca l’enuig t’Espanya i, en canvi, experimenta un plaer morbós cada cop que observa la caiguda d’un dels seus"

A Joan Laporta no li perdonen el seu compromís amb el País, i amb l’excusa dels seus errors (qui no fa errors quant pren decisions?) el volen eliminar, jo malgrat tot segueixo desitjant una foto amb Joan Laporta (Montilla i Mas també?), a les verdes i a les madures. Des d’aquestes ratlles expresso la meva solidaritat amb ell, jo també he patit l’ira dels nacionalistes espanyols, però el que més me rebenta és que els d’aquí és creguin la versió nacional espanyola.

Encara avui la gent és creu que tinc una demanda d’Air Berlín, i que vaig assaltar la casa d’un conegut desinformador, el primer ni pebrots per fer-la i en el segon cas el Tribunal Suprem me va donar la raó, però és igual, l’odi pot més que la raó.

Malauradament, si tornen guanyar els de sempre, s’haurà acabat el Barça com a referent nacional, les ajudes al català, a Tv3, a les bressoles, a la cultura, a la dignitat nacional, per això en aquests moments expresso la meva solidaritat.

Per últim, que TV3 doni veu a personatges com Minguella (traficant de jugadors) o Marius Querol executiu d’una empresa periodística amb grans interessos econòmics a Can Barça me sembla escandalós.

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Soc d´en Laporta,..¿Siginifica que usted ha sido sodomizado por el President?

Anònim ha dit...

La Caballé, española de pura cepa.

La soprano Montserrat Caballé se define a sí misma como «española de pura cepa», dice que el español es «la lengua de España» --aunque hay otras y es «ideal» ser bilingüe-, y lamenta que el «horizonte» de algunos políticos sea «tan limitado». Fue investida esta semana como doctora Honoris Causa por la Universidad Internacional Menéndez Pelayo (UIMP), un «honor» que, según afirma, «cuando eres español te llega al alma», y ha aprovechado esa ocasión para llamar al entendimiento y a la búsqueda de un futuro compartido, porque de otra forma no hay futuro para nadie.

Algunas de esas convicciones le sirvieron para tejer su discurso en el acto académico de la UIMP y las recordó ayer en una entrevista en RNE, en la que también reflexionó sobre el papel de los políticos y habló de sus próximos proyectos.

«Yo siempre lo he dicho. Pese a quien pese, yo soy española de pura cepa», recalcó la soprano en la entrevista. Y es por eso que se siente especialmente emocionada por la distinción de la UIMP, porque representa a Cantabria -una región que le trae muchos recuerdos-, pero «sobre todo, representa a España».

Esos sentimientos por España se los inculcaron desde pequeña sus padres, una valenciana y un catalán. «Siempre nos decían a mi hermano y a mí: no os olvidéis nunca que España es una nación a la que todos pertenecemos y hay muchas lenguas, pero la lengua de España es la española y, si además tenéis alguna otra, es ideal ser bilingüe. Y tenían razón», explicó Caballé.

El español y la música

Junto al español la soprano se expresa también en el lenguaje de la música, un lenguaje que une. Y precisamente unidad y entendimiento es lo que propone para el mundo y, por ello, le da «pena» escuchar a algunos políticos y ver que su «horizonte» es «tan limitado». No obstante, señaló que a medida que adelanta la tecnología, «no una gran mayoría, desgraciadamente; pero una mayoría ya importante, va abriendo ventanas, va abriendo puertas a otras formas de convivir, de dialogar, de entenderse, sobre todo a otras formas de respetar».

Se trata, a su juicio, de respetar «no ya la política, sino el pensamiento humano», que es «libre». «La persona que explica su libertad no es tu enemigo, sólo te explica lo que siente y tú le tienes que escuchar y tienes que explicarle tu libertad. Y esas dos libertades tienen que poder entenderse y poder convivir», subrayó.

Lo que defiende la soprano es un futuro compartido, porque sino no habrá futuro para nadie. «No lo he inventado yo. Lo han dicho muchos otros», añadió.

http://www.eldiariomontanes.es/20080707/sociedad/protagonistas/caballe-espanola-pura-cepa-20080707.html

Anònim ha dit...

Puig, el sitja i cia t'han vetat?
espero que facis com sempre dir les coses pel seu nom

salut

Anònim ha dit...

http://www.forosgays.com/

http://www.forosgays.com/

http://www.forosgays.com/

http://www.forosgays.com/

http://www.forosgays.com/

http://www.forosgays.com/

http://www.forosgays.com/