05 d’octubre 2007

(194) El Sr. Ramírez i Codina carrega contra els jutges, i diu que és víctima d’una conspiració

Segons publica elplural.com, el sr. Ramirez i Codina en declaracions a la Cadena COPE s’ha proclamat víctima de la persecució, ha carregat contra els jutges que m’han absolt i s’ha declarat víctima d’una conspiració.

Ha comparat la situació de la seva piscina amb els atemptats de 11-M i ha dit que se sent perseguit igual que el Rei.

“El director de El Mundo ha arremetido contra los magistrados del tribunal a los que achaca falta de “rigor intelectual” y acusa a las fuerzas de seguridad de desamparle como al Rey o a las víctimas del 11-M.”

"Frívola y carente de rigor"Pedro J. expresó su frustración por el fallo desde los micrófonos de la COPE, señalando que “respeto y acato la sentencia, que remedio (…), hay que creer en el Estado de Derecho incluso cuando no te da la razón pero al mismo tiempo las resoluciones del Supremo pueden ser discutidas”. A partir de ahí el periodista nombró al ponente y a todos los magistrados que estudiaron su caso para arremeter contra su decisión, que tachó de carente de “argumentos” y “frívola, simple y carente del rigor intelectual que se presupone a los miembros del Supremo”.

Como el Rey El periodista se comparó con el Rey aprovechando que la sentencia, como un elemento demostrativo de la ausencia de violencia, recordaba que la Guardia Civil estaba presente y no intervino en la protesta: “Según este argumento la quema de fotografía del Rey no sería delito porque los mossos no intervinieron”.

Su piscina, como los atentados del 11-M También acusó a la Guardia Civil de inhibirse durante la concentración, y mezcló su piscina con la masacre del 11-M y las teorías de la conspiración que alienta desde su diario al asegurar que su caso es comparable con el del atentado islamista: “Si las fuerzas de orden público no impiden un delito que se está gestando en sus narices y el delincuente queda amparado y la víctima indifensa, esta doctrina va a causar escándalo”.

Cadena Cope: Escolta la rabieta del Sr. Ramirez i Codina

El Punt: El Suprem absol Puig per la protesta a la piscina del director d'«El Mundo »

4 comentaris:

Anònim ha dit...

felicitats per tot, i pel moviment del bloc.

Genial la COPE, quin fart de riure,

Anònim ha dit...

A mi no em fa gaire gràcia. Que homes que no fan més que catúfols com el Pedro J. o el mateix Borbó, siguin precisament els més poderosos de l'Estat, és una xacra que hem de patir tota la gent senzilla, la d'allà Espanya, i la d'aquí Catalunya.
Felicitats Joan, perquè si més no de moment, amb tu s'ha fet justícia.
No hem d'abaixar la concentració, però.

Anònim ha dit...

Estic d'acord amb el darrer post, cal vigilar, felicitats per tot

Anònim ha dit...

com a mínim ens enterem de les coses.