11 de setembre 2008

(488) Malgrat el PSC i EUiA/IC a Blanes s’ha penjat l’Estelada


11-S amb normalitat, a l’Ajuntament únicament la bandera del nostre País i l’Estelada amb tota normalitat en els llocs emblemàtics.

Esperem que ben aviat això sigui la normalitat i la bandera espanyola passi a penjar al costat de la resta de països veïns. A proposta d’Esquerra la junta de portaveus va discutir si l’Estelada era posada amb tota normalitat a la façana de l’Ajuntament, tal i com demana la comissió del centenari de l’Estelada.
Lamentablement l’actitud botiflera dels anomenats partits progrés (si als drets dels pobles com més lluny millor, però tot lo contrari a casa) del PSC i EuiA/IC va impedir un acord majoritari per penjar l’estelada a la façana de l’Ajuntament de Blanes.
Malgrat la seva poca valentia, l’Estelada ha estat present en els actes oficials i en els llocs més emblemàtics de la ciutat, Blanes s’ha sumat als més de 100 municipis que han penjat l’Estelada en els actes oficials.

6 comentaris:

iskander ha dit...

Ay Juanito, me tienes preocupado. Se te va la cabeza, se te han olvidado las fotos de vuestros cachorros gritando e insultando y sobre todo vuestro triunfo: la quema de la enseña nacional.
Porque no todo son ciudadanos de a pie paseando, no. Tuvisteis vuestros borrokas insultando y berreando y como colofón la impotencia de los que no teneis razones para explicar y necesitais violencia, sangre y fuego.
así no se hace nación, así solo se defienden vuestros bolsillos. Choricillos, terroristas urbanos.
En fim ojalá los ciudadanos de bien pasaran un feliz día de Catañuña. A tí Juanito piscinas, aunque no entras en el grupo de gente de bien ni por aproximación, también te deseo que disfrutases de tu locura prehistórica

Anònim ha dit...

Iskander, el seboso Juanito, ¿con quién ha empatado? ¿Qué estudios tiene? ¿Ha trabajado alguna vez? ¿Piensa seguir viviendo del cuento toda la vida, manipulando y engañando a la gente, cada vez más cerril y desinformada, que está siendo sodomizada política, social, cultural y económicamente desde que gobierna el tripartito?
¿Sabe que el deporte más practicado en Madrid y en toda España desde 2003 es no comprar productos catalanes ni viajar a Cataluña?

Anònim ha dit...

Y reirse de Juanito piscinas.
Hoy Iskander te vuelve a mandar recuerdos en su blog Juanito

Anònim ha dit...

a veure si et compres un antivirus, que els comentaris que t'han deixat estan infectats.

Anònim ha dit...

Esto de la estelada debe de ser el equivalente catalán al aguilucho ¿No? Solo que con el aguilucho todos se ponían firmes mientras que todos se limpian el culo con el trapo este.

Pena, penita, pena: lo que ha sido Cataluña y en lo que ha degenerado. Si Wilfredo el Belloso levantara la cabeza...

Anònim ha dit...

NOVA CAMPANYA: Als balcons, estelades x coll...
http://asobredefotutscornuts.blogspot.com/