02 de setembre 2008

(480) Tenim raó i malgrat les amenaces, no claudicarem

La Junta d’Extremadura ha comunicat que prepara la demanda contra Lluís Suñe i jo mateix

Si la Junta d’Extremadura presenta la demanda, basada en la manipulació informativa dels meus escrits, serà una falsa denuncia i tindré el dret a defensar-me.

En cap moment he insultat als ciutadans extremenys, i malgrat tot segueixen insistint en falsedats per tapar les seves mancances, segueixo rebent insults i amenaces, per culpa d’insistir en paraules que mai he escrit.

Pel contrari encara és hora que la Junta d’Extremadura li exigeixi disculpes a l’alcalde de Mérida pels insults llençats, aquest si que va insultar i encara és hora que la secretaria general del PSOE Leire Pajin li demani explicacions.

Això si, de posar-se a casa dels altres i exigir que callem, la Secretaria General (la mateixa que és vol carregar la denominació País Valencià) si que en sap, sort que a casa meva van estar a l’alçada de la veritat.

La Junta d’Extremadura no pot negar que el model de finançament actual perjudica clarament a Catalunya, i que Extremadura ha millorat considerablement gràcies al model que afavoreix les economies especulatives i no productives.

Una prova encara més evident de l’injust model de finançament, és el mapa que va publicar un diari fora de tota sospita, l’AVUI (controlat pels Grups Planeta i Godo) i que reprodueixo, sobre l’escandalós diferencial de funcionaris/habitant, entre els Països Catalans i la resta de CCAA, especialment Andalusia i Extremadura, una prova clara i evident de l’espoli fiscal.

Mentre la Generalitat ha de renunciar a noves contractacions, altres contracten a tothom, mentre la Generalitat paga tard i malament, altres paguen millor i fins i tot importen de Catalunya ma d’obra d’alt valor afegit, oferint una millor qualitat de treball i de sou.

Desitjo de tot cor i en ares d’un futur lliure i millor per aquest País, ”que ens mantinguem fidels per sempre més” al servei d’un bon model de finançament, i que l’unitat i fermesa mostrada pels partits catalans arribi a bon port.

I els 25 diputats del PSC són decisius, d’ells depèn que la nostra situació millori o segueixi empitjorant. Ara el PSC, ja no te excuses.

21 comentaris:

Anònim ha dit...

De manipulados nada, machote, todos leímos como llamaste mal nacidos a los extrémenos, así que ahora no seas cobarde y apechuga con tus palabras.

Luego esta ese supuesto mapa que nos pones: un mapa que se nota a simple vista que está hecho por ERC y vete tú a saber que credibilidad puede tener. Para empezar, el nombre de Valencia es Comunidad de Valencia o Comunitat Valenciana (si prefieres decirlo en valenciano), solo un catalibán llamaría País Valenciá a Valencia. Después esta la manía de presentar Baleares y Valencia como parte de los paisos catalanes: en Valencia el catalanismo no existe y en Baleares solo tiene un diputado.

En cuanto a los datos del mapa, pon datos oficiales y entonces empezamos a discutir. Mientras tanto, discutir sobre las mentiras del catalanismo me parece una perdida de tiempo.

Pd: si quieres discutir cifras, pon las del paro, que dicen que Cataluña es una de las comunidades en las que más ha aumentado.

jfo ha dit...

Payasete.Sigues buscandote tu tertulia para trincar.Ni eres nadie para dar consejos ni para proponer nada.A ti los ciudadanos ya te han puesto en tu sitio.Lider de un partido testimonial en Blanes que a causa de su desverguenza y de la falta de calidad humana y politica de lideres de otros partidos te dejan influir en la politica de Blanes con un alto coste para su ciudadania.No sirves para nada.Ya vetremos cuanto nos cuesta tu "cuatripartito" y tus demencias cobradas.

A.Orte ha dit...

Al anónimo 1, no estaría mal decir quién eres. Segundo lugar, este mapa que el señor Puig saca no es nada extraoficial, se saca de datos oficiales,que todos podemos buscar en las estadísticas oficiales del Estado.
Conozco Extremadura desde hace unos años y es evidente que pese a no tener una economía considerada moderna, se acerca cada vez más a unos estándares de vida y calidad de infraestructuras. Eso es gracias a, entre otros, los catalanes. Negarlo es ser cerrado de mente. En cuanto a las tasas de paro, efectivamente Cataluña está creciendo,pero sigue bastante por debajo del nivel medio y se trata de un fenómeno que suele afectar más a las zonas urbanas que a las rurales (no toda Cataluña es homogénea).
Por último, da la casualidad que también viajo bastante a la Comunidad Valenciana. Aun siendo ese su nombre oficial, te invito a que vayas a 50 pueblos y ciudades aleatorias y veas que muchas de ellas tienen el nombre "País Valencià" en avenidas y plazas. Con lo cual algo vigente será esa denominación.
Parto de la premisa que yo no estoy de acuerdo con el señor Puig y su partido en muchas cosas, pero el uso arrojadizo de la cuestión catalana y de su sociedad empieza a dar asco a los que somos catalanes y no nos importa ser españoles. Se equivocan ustedes del tres al cuarto cuando se creen que Cataluña es una sociedad como la vasca dividida entre nacionalistas y no. Aquí no hay violencia y vamos a defender nuestro autogobierno con uñas y dientes, como un extremeño defiende nuestro dinero en pro de una solidaridad x.

iskander ha dit...

Hace falta ser burro y cerrado de mollera. A ver Catañuña, zona nor-este de España, está donde está por los andaluces, extremeños y demás españoles que se fueron a echar unas risas de los membrillos tipo Juanito piscinas.
En cuanto al concepto histórico de Cataluña, Por Dios señores, no sean tan memos, tan ignorantes, tan estúpidos y lean historia, lean y aprendan antes de reclamar derechos inexistentes. Logicamente los memos que lo hacen son llena-bolsillos, engaña bobos que viven a costa de los engañados. Juanito piscinas, dile a Pepe Rovira que deje lo que esté tomando o cambiar los dos de camello intelectual.
Analfabetos

Anònim ha dit...

Joan no deixis que la xarnegada escrigui al teu bloq, no s´ho mereixen. Posa un filtre on no deixis entrar la lletra ñ.

Salut i força per foragitar tota la xarnegada. Ells son més pero nosaltres tenim la raó.

loucomballa ha dit...

En som molts que estem en tu Joan, no afluxis que solament son uns assassins enviats per Franco, o per inLibertad Digital que es el mateix. Força i al toro que son uns covards que sols bramen.

iskander ha dit...

Que bueno el catalino, "asesinos de Franco", chico despierta, so paleto que estamos en el 2008 membrillo retrógrado.
Los únicos que solo labrais sois vosotros catalinos miserables, plañideras de papel y fuegos, incendiarios de banderas, racistas y xenófobos, mala gente, muy mala gente incapaz de triunfar con razones y que debeis usar la violencia.

Jaume-Leeds ha dit...

Joan, he de coincidir amb un comentari anterior, esborra els comentaris que embruten constantment sense argumentar res. Ja les coneixem les mentides que repeteixen, i el llenguatge que gasten fa pena. Crítiques si, però això...

Jo de moment proposo ignorar als qui no escriguin en català en aquest blog. Ja n'hi ha prou tu, defensem els nostres espais de comunicació.

Anònim ha dit...

Jo de moment proposo ignorar als qui no escriguin en català en aquest blog. Ja n'hi ha prou tu, defensem els nostres espais de comunicació.


¿Esto es disrimanación o racismo? O ¿simplemente miedo?

Jaume-Leeds ha dit...

Per alusions. Ni racisme (potser que ho busquis al diccionari perquè en el nostre cas la llengua no té res a veure amb races) ni por (De qui? de què?) Podria ser discriminació, és a dir, discriminació positiva envers el català, que és, per si no ho saps, una llengua minoritzada amb pocs espais de comunicació. Però no és res de tot això, és un acte de normalitat. Aquest és un blog fet a Catalunya sobre Catalunya i, tal com passaria amb un blog fet a Anglaterra sobre Anglaterra, és perfectament normal i legítim que es faci en la llèngua del país.
Més enllà de tot això, és una manera de no fer el joc als qui usen l'espanyol com a eina anti-catalana.
Gràcies per donar-me la oportunitat per aclarir-ho.

Anònim ha dit...

demostren el que son no tenen arguments salut I adeu espanya

iskander ha dit...

No seas bruto hijo. En catalán sí, me parece muy bien perfecto, peor estás en España y no puedes discriminar la lengua oficial de 300 millones de personas, esto no es guardar la identdad de tu lengua, es hacer el imbécil, el querer ser el más nota de los notas. La pobre víctima humillada y menospreciada, el bueno de la película maltratado por un imperio de malos que le acallan y lo apartan. Y por más que así lo querais poner, no es verdad.
Tú no puedes discriminar el castelano, es absurdo, seguramente en tus relaciones profesionales hables inglés o alemán o francés y por supuesto serás de los que agachan las orejas frente al castellano cuando te rasque el bolsillo. Coherencia, coño, coherencia. LLevais 30 años detrás de lo mismo y sois un puñado nada más. Una de dos o sois muy torpes o vuestra propuesta se la refanfinfla al puebl(que es lo que realmente pasa). 30 años que se dice pronto

Anònim ha dit...

Nomes depen dels catalans I.....adeu espanya. Tens rap l avui controlat per la dreta espanyolista ha publicat INS mostra del robatori

Anònim ha dit...

Ojala te la metan hasta el fondo juanito... cuando te condenen voy a emborracharme de la alegria

Anònim ha dit...

Joan no més xarnegus. No els deixis opinar

Anònim ha dit...

aquest iskander és un fatxa declarat només cal veure el seu blog amb enllaços a la llibreria europa. prou de feixistes al blog!

Anònim ha dit...

insulten i done gloria a espanya!!!!!

Jaume Massanés i Papell ha dit...

El meu absolut reconeixement, support i respecte per a Joan Puig.
Ja n'estic tip de catalans cobards ¡¡

Jaume Massanés

A mi no em molesta que espanyolistes escriguin al teu bloc. Al contrari em donen mes forçes. Endavant Joan

Joan Andreu ha dit...

Hi ha alguna forma de treure els comentaris "profunds" de altres paisos.
Endevant Joan

asobredefotutscornuts.org ha dit...

Des d'asobredefotutscornuts.org creiem que els que hem d'estar ofesos som nosaltres, els habitants del Països Catalans, perquè ens fan "manifiestos" ens espolien, insulten, menyspreen i boicotegen i a sobre no se'ls pot ni tossir. És per això que hem encetat una campanya que primer demostra que tenim el sentit de l'humor que es suposa que ens manca i als espanyols els hi sobra i després per veure si surten en defensa dels infants catalans com van sortir dels extremenys. Més informació a: http://asobredefotutscornuts.blogspot.com/

Anònim ha dit...

De verdad, la manipulación informativa y de opinión la hacen ustedes, la izquierda más desvariada que puede existir, y además unida a un sentimiento nacionalista. Usted y el señor Suñe, insultaron y menospreciaron al pueblo extremeño, y al del resto del estado. Ustedes no pueden negar que se benefician de España y que chupan todo lo que pueden, y en consecuencia aportan como debe de ser. Usted defendio al señor Suñé, usted se equivoco y usted es un insolidario. En algunas regiones de españa no tenemos ni para una triste carretera mientras que ustedes disfrutan de autopistas, aeropuertos internacionales etc,y que hacemos callarnos, mientras que usted critica porque en extremadura necesitan de su colaboración, de verdad que usted y el señor suñe son las izquierda más solidaria que hay en el mundo, así de gusto. INSOLIDARIO Y EXCLUYENTE, eso es lo que es Usted